تحریریه سیس نی نی
1 نظر

انتخاب بهترین رنگ برای سیسمونی دختر

انتخاب بهترین رنگ برای سیسمونی دختر

مهم ترین موردی که در دکوراسیون و سیسمونی دختر بسیار مورد توجه است انتخاب رنگ است

مهم ترین موردی که در دکوراسیون و سیسمونی دختر بسیار مورد توجه است انتخاب رنگ است معمولا اکثریت رنگ صورتی را برای انتخاب سیسمونی دخترانه می شناسند ولی بهتر است علاوه بر این رنگ، رنگ های دیگر را که می توان برای سیسمونی دختر مورد استفاده قرار دارد بشناسیم، بنابراین بهتر است به دنبال انتخاب رنگ مناسب و جدیدی برای سیسمونی نوزاد دخترتان باشید.
پس بیایید برای انتخاب بهترین رنگ سیسمونی دختر برای نوزادتان علاوه بر رنگ صورتی رنگ های دیگر را نیز ببینیم، در ادامه چند رنگ و ترکیب رنگی مناسب که می تواند بهترین رنگ  برای سیسمونی نوزاد دختر باشد را به شما معرفی می کنیم مانند خرید کمد و دراور، پتوی کودک و همچنین کالای خواب و روتختی نوزاد.

بهترین رنگ ها برای سیسمونی دختر

بهترین رنگ ها برای سیسمونی دختر

رنگ سبز

رنگ سبز را می توان رنگ غیرمنتظره ای خواند، این رنگ بسیار خاص است و با انتخاب آن برای سیسمونی دخترتان در واقع بهار و شادی را به او هدیه کرده اید با این رنگ طبیعت را به منزل خود برده اید

رنگ صورتی

وقتی اسم رنگ صورتی می آید ناخودگاه در ذهن همگان این موضوع که رنگ دخترانه ای است نقش می بندد و با وجودی که بسیار در سیسمونی دخترانه مورد استفاده قرار می گیرد، اما باز هم طرفداران خاص خود را دارد.
صورتی رنگ پیچیده ای است و نباید بیش از اندازه پر رنگ و یا کم رنگ باشد. این رنگ در واقع سرشار از آرامش بوده و حتی اگر انتخاب مادران برای سیسمونی دخترشان صورتی نباشد اما باز چند وسیله را به رنگ صورتی در سیسمونی نوزاد دخترشان قرار می دهند.


لوازم اتاق خواب نوزاد را اینجا بخرید


رنگ بنفش یاسی

رنگ بنفش و خاکستری با هم ترکیب شده و رنگ زیبای بنفش یاسی را به وجود می آورد؛ رنگی زیبا و نشاط آور، این رنگ به دلیل روشنی زیبایی که دارد به راحتی می توان با رنگ های دیگر آن را ست کرد و می توان گفت بهترین رنگ برای سیسمونی دختر است.

بنفش

روانشناسان این رنگ را بیانگر حس رویا و بلندپروازی می دانند، رنگی که در آن شور و محبت موج می زند وبه نوعی می توان گفت بهترین رنگ برای سیسمونی نوزادان دختر است.

زرد روشن

رنگ زرد روشن را نیز می توان در دسته بهترین رنگ برای سیسمونی نوزاد دختر به شمار آورد البته در انتخاب آن باید دقت کنید، این رنگ نباید زیادی روشن باشد که سمت رنگ کرم متمایل شود.

رنگ نارنجی

رنگ نارنجی اتاق نوزاد دختر

رنگی فوق العاده که شاید هرگز به آن برای خرید سیسمونی نوزادتان توجه نکرده اید، نارنجی از جمله رنگ های بی نظیری است که می توانید از ان در تزئینات اتاق کودکتان استفاده کنید این رنگ گرم حس استقلال و اعتماد به نفس را در کودکان بالا می برد.


مقاله پیشنهادی مرتبط با این موضوع: شادترین رنگ های سیسمونی نوزاد دختر


چند نمونه از رنگ های ترکیبی زیبا برای بهترین رنگ های سیسمونی دخترانه

می توانید از رنگ های تکی که در بالا به ان ها اشاره شده به عنوان رنگ پس زمینه استفاده کنید و سپس رنگ های ترکیبی را در آن به کار ببرید. مثلا از رنگ های تکی برای رنگ اتاق نوزاد دخترتان استفاده کرده و رنگ های ترکیبی را به عنوان رنگ سیسمونی به کار ببرید که البته این مورد به سلیقه مادر و چیدمان منزلتان بستگی دارد.

ترکیب دو رنگ فیروزه ای و سبز زمردی

معمولا در چرخه های رنگی دو رنگ آبی و سبز را در کنار یکدیگر قرار می دهند ترکیب این دو رنگ با یکدیگر به گونه ای است که گویی در طبیعت قرار دارید و بسیار آرامش بخش است انتخاب این دو رنگ در ترکیب سیسمونی نوزاد دختر انتخاب مناسب و در عین حال زیبایی است.

ترکیب رنگ لاجوردی و یاسی

رنگ لاجوردی در دسته رنگ های تیره و مصنوعی قرار دارد و اگر می خواهید سیسمونی نوزاد دخترتان را در اتاق خود قرار دهید این رنگ انتخاب مناسبی است اما اگر اتاق نوزادتان جدا است این رنگ را با رنگ یاسی ترکیب نموده تا تیرگی رنگ لاجوردی باعث دلگیری اتاق نوزاد محبوبتان نشود.

ترکیب رنگ سبز نعنایی (سبز روشن) و خردلی

سبز نعنایی گویی طراوت نعناع را دارد وقتی که با رنگ خردلی ترکیب می شود بسیار زیبا شده و می توان این ترکیب را به عنوان بهترین رنگ سیسمونی دختر مدنظر قرار داد.

ترکیب رنگ صورتی مات و خاکستری

ترکیب رنگ صورتی مات و خاکستری

 

اگر می خواهید اتاق نوزادتان کلاسیک و آرامش بخش نیز باشد این ترکیب را استفاده کنید البته اگر رنگ های متالیک مانند نقره ای و طلایی را اضافه کنید تم زیبایی حاصل می شود و در واقع ترکیب شیرین تر و جذاب تری را به نمایش می گذارد.

ترکیب رنگ لیمویی و خاکی

اگر می خواهید وسایل سیسمونی دختر دلبندتان حس شادی بخشی را داشته باشد و مانند نور بدرخشد از ترکیب رنگی لیمویی و خاکی برای سیسمونی او استفاده کنید.

ترکیب رنگ صورتی و سفید

این دو ترکیب رنگ از جمله متداول ترین رنگ ها است این دو رنگ زیبا و روشنایی بخش برای تزیین اتاق و سیسمونی نوزادان دختر انتخاب فوق العاده ای است. ترکیب این دو رنگ سرشار از انرژی مثبت بوده و در بین مادران صاحب نوزاد دختر برای انتخاب سیسمونی از محبوبیت بالایی برخوردار است.

ترکیب رنگ بنفش و صورتی

این ترکیب رنگ برای سیسمونی دختر بسیار زیبا است و در زمره رنگ های بی نظیر قرار دارد این ترکیب دلنشین حس شاهزادگی را به نوزادان دختر می دهد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
شما که زحمت کشیدین و معرفی کردین کاش حداقل از هر کدوم چندتا عکس نمونه هم میذاشتین ببینیم چه شکلی درمیاد
دیدگاهتان را بنویسید
1 نظر
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.